ارسال به سراسر ایران مشاوره رایگان قبل از خرید
دارای گواهینامه های معتبر بین المللی تاییدیه مرکزتحقیقات راه مسکن و شهرسازی
همین حالا تماس بگیرید
09127175721

خرید عمده لوله برق از کارخانه

 

قیمت های این صفحه در تاریخ 08 اسفند 1402 بروزرسانی شده است

خرید عمده لوله برق از کارخانه

 

جهت خرید عمده لوله برق از کارخانه همین حالا با کارشناسان اوپایپ سمنان تماس حاصل فرمایید.  گروه تولیدی اوپایپ (لوله اوج گستر سمنان) با پشتوانه بردانش و تجربه کارشناسان متعهد و متخصص توانسته است محصولاتی با کیفیت عالی و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و همچنین نیاز شما مشتریان گرامی در صنعت برق: تولید،تامین،عرضه و فروش لوله برق با علامت اســتاندارد داری کــد ده رقمی و اتــصـالات یو پی وی سی (خم گرم و خم سرد ) ، پی وی سی ، پلی تیلن ، لوله های فولادی (گالوانیزه گرم و سرد ) و همچنین سینی کابل و متعلقات مهیا کند.

لوله خم سرد ۸۰۰ ، ۹۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ ، ۱۵۰۰ ، ۱۹۰۰ گرمی استاندارد با کد ده رقمی  جهت خرید عمده لوله برق از کارخانه  گروه تولیدی اوج گستر سمنان با برند “اوپایپ” با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار ، تماس بگیرید.

لوله برق UPVC (یو پی وی سی) اوپایپ از گروه تولیدی اوج گستر سمنان ، در دو دسته ی لوله خم گرم و لوله خم سرد ، دارای کد استاندارد ۱۰ رقمی می باشد.

لوله خم سرد به  لوله هایی گفته می شود که قابلیت خم شدن بدون استفاده از حرارت را دارند . با استفاده از فنرهای مخصوص می توان این لوله ها را در هر زاویه ی مورد  نظر خم نمود. این  نوع از  لوله خم سرد یو پی وی سی (UPVC) اوپایپ از گروه تولیدی اوج گستر سمنان دارای مقاومت و ایمنی بالایی در برابر آتش سوزی  ، فشار و  ضربه می باشد .

لوله خم سرد اوپایپ گروه تولیدی اوج گستر سمنان از محبوب ترین لوله هایی است که در صنعت ساختمان و تاسیسات برق مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله های خم گرم با گرم شدن به آسانی خم می می شوند ، و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. با گرم شدن این لوله می توان آن را به شکل دلخواه خم کرد و به آن حالت داد، ابتدا باید فنر مخصوص را وارد لوله نموه و به مقدار مناسب به آن ها حرارت داد و بعد لوله ها را خم کرد.

لوله برق خم گرم را می توان برای بسیاری از کارها مانند انتقال کابل های مخابراتی، عایق کردن الکتریکی، آبیاری زمین های کشاورزی از نوع بدون فشار و تحت فشار، سیستم منتقل کردن آب های شهری و لوله های برق کشی ساختمان استفاده کرد.

لوله برق خم گرم مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و فرسایش دارد. نصب لوله برق خم گرم بسیار آسان است و می توان آن را به جای لوله های پلی آمید ساختمان جایگزین کرد.

چنانچه قصد خرید لوله برق با کیفیت و قیمت ارزان را دارید همین حالا با شمارۀ ۰۹۱۲۷۱۷۵۷۲۱ تماس حاصل فرمایید.