ارسال به سراسر ایران مشاوره رایگان قبل از خرید
دارای گواهینامه های معتبر بین المللی تاییدیه مرکزتحقیقات راه مسکن و شهرسازی
همین حالا تماس بگیرید
09127175721

زانو خم کوتاه خرید و قیمت انواع زانو برق

زانو خم کوتاه لوله برق اوپایپ اوج گستر سمنان در انواع مختلف لوله (نسوز)pvc، پلی امید(پلاستیکی )و فلزی (گالوانیزه ) تولید می گردند وظیفه اصلی  زانو ، زاویه دار نمودن مسیر کانال کشی لوله های برق و فاضلابی درنقاطی که نیازبه  تغییر خطوط لوله  هست ، می باشد.

 

زانو خم کوتاه

آخرین قیمت زانو خم کوتاه برق 

 

زانوی لوله برق در انواع مختلفی از نظر سایز، جنس تولید می گردد وهمچنین کار برد بسیار زیادی در صعنت ساختمان سازی و صعنت برق ایفا می کند و برای  سهولت و سرعت بخشید درتاسیسات برقی ساختمان از زانوی برق استفاده میگردد .

سایز زانو  برقی با توجه به میزان اندازه و قطر لوله برق و جنس آن مشخص و انتخاب  می گردد

با استفاده از خم لوله یا زانو برق اوپایپ اوج گستر سمنان اجرای انشعابات برق در یک ساختمان با سهولت و سرعت بیشتری همراه خواهد شد و اگر از انواع مختلف آن در سیم کشی های مختلف به درستی استفاده گردد، قطعا کیفیت کار نهایی و ایمنی آن تضمین می شود؛ بنابراین اگر به طور مستقیم با مراحل اجرایی برق ساختمان در ارتباط هستید حتما توجه داشته باشید که انتخاب یک اتصال مناسب نظیر زانو برق مسئله ای بسیار ضروری و مهم است که این امر با مشارکت و مشورت پیمانکار و مهندس ناظر سیم کشی و سایرین باید به بهترین شکل صورت پذیرد تا نتیجه ی کار رضایت بخش باشد.

قیمت زانو عصایی (قیمت رقابتی) اوپایپ سمنان 

یکی از مهم ترین دلایل این است که میزان خسارت های احتمالی به حداقل برسد؛ یعنی در صورتی که بخواهید به علت های متفاوتی مثل له شدن لوله ها، جدا شدم لوله از زانو برق، نفوذ مصالح در داخل لوله برق و ….. عملیات تعمیر یا تعویض را انجام دهید، به راحتی با بررسی نقشه ی کار می توانید این اعمال را انجام دهید, بنابراین باز هم تاکید می کنیم که از متریال و اتصالات برق استاندارد و با کیفیت استفاده کرده و تا حد امکان تمامی مراحل برق کشی ساختمان را با دقت و مطابق با اصول تعیین شده ی سیم کشی انجام دهید.

 

 

چنانچه قصد خرید لوله خم سرد با کد ده رقمی استاندارد را دارید روی لینک »» خرید لوله برق  کلیک کنید:

قیمت و خرید انواع لوله خم سرد استاندارد اوپایپ سمنان