ارسال به سراسر ایران مشاوره رایگان قبل از خرید
دارای گواهینامه های معتبر بین المللی تاییدیه مرکزتحقیقات راه مسکن و شهرسازی
همین حالا تماس بگیرید
09127175721
لوله برق UPVC یو پی وی سی اوپایپ اوج گستر سمنان

لوله برق UPVC (یو پی وی سی)

لوله برق UPVC (یو پی وی سی) اوپایپ از گروه تولیدی اوج گستر سمنان ، در دو دسته ی لوله خم گرم و لوله خم سرد ، دارای کد استاندارد ۱۰ رقمی می باشد.

»» خرید لوله برق 

لوله خم سرد به  لوله هایی گفته می شود که قابلیت خم شدن بدون استفاده از حرارت را دارند . با استفاده از فنرهای مخصوص می توان این لوله ها را در هر زاویه ی مورد  نظر خم نمود. این  نوع از  لوله خم سرد یو پی وی سی (UPVC) اوپایپ از گروه تولیدی اوج گستر سمنان دارای مقاومت و ایمنی بالایی در برابر آتش سوزی  ، فشار و  ضربه می باشد .

لوله خم سرد اوپایپ گروه تولیدی اوج گستر سمنان از محبوب ترین لوله هایی است که در صنعت ساختمان و تاسیسات برق مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت نمایش لیست لوله های خم سرد استاندارد اوپایپ سمنان روی لینک زیر کلیک کنید :

لیست لوله های خم سرد استاندارد با کد ۱۰ رقمی اوپایپ 

لوله های خم گرم با گرم شدن به آسانی خم می می شوند ، و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. با گرم شدن این لوله می توان آن را به شکل دلخواه خم کرد و به آن حالت داد، ابتدا باید فنر مخصوص را وارد لوله نموه و به مقدار مناسب به آن ها حرارت داد و بعد لوله ها را خم کرد.

لوله برق خم گرم را می توان برای بسیاری از کارها مانند انتقال کابل های مخابراتی، عایق کردن الکتریکی، آبیاری زمین های کشاورزی از نوع بدون فشار و تحت فشار، سیستم منتقل کردن آب های شهری و لوله های برق کشی ساختمان استفاده کرد.

لوله برق خم گرم مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و فرسایش دارد. نصب لوله برق خم گرم بسیار آسان است و می توان آن را به جای لوله های پلی آمید ساختمان جایگزین کرد.

جهت نمایش لیست لوله های خم گرم استاندارد اوپایپ سمنان روی لینک زیر کلیک کنید :

لیست لوله های خم گرم استاندارد با کد ۱۰ رقمی اوپایپ 

 

لوله برق UPVC (یو پی وی سی) اوپایپ از گروه تولیدی اوج گستر سمنان ، در شاخه های ۶ متری تولید و عرضه می شوند و قیمت لوله برقی اوپایپ بر اساس وزن آن محاسبه می شود.

 

قیمت لوله برق pvc سمنان

اتصالات لوله برق pvc