ارسال به سراسر ایران مشاوره رایگان قبل از خرید
دارای گواهینامه های معتبر بین المللی تاییدیه مرکزتحقیقات راه مسکن و شهرسازی
همین حالا تماس بگیرید
09127175721

لوله فولادی برق خرید و قیمت (لوله فولادی مشکی قیمت رقابتی)

لوله فولادی برق که برخی آنرا لوله فولادی مشکی می نامند جز لوله های فلزی (گالوانیزه) می باشد. لوله های گالوانیزه لوله های فلزی هستند که برای جلوگیری از اکسید یا زنگ زدگی ، پوسیدگی و خوردگی ، تحت عمل گالوانیزاسیون قرار می گیرند و به همین دلیل به عنوان لوله های گالوانیزه شناخته می شوند.

در گالوانیزاسیون معمولا لایه ی پوششی با روی و قلع و برخی دیگر از ترکیبات آهنی روی لوله قرار می گیرد و با توجه به این مورد ، لوله های گالوانیزه به دو دستۀ لوله های فولادی و لوله های گالوانیزه آهنی تقسیم می شوند.

»» خرید لوله برق 

لوله های گالوانیزه فولادی اوپایپ از گروه تولیدی اوج گستر سمنان که به آن لوله های مشکی هم گفته می شود  در مقایسه با لوله های آهنی وزن پایین تری دارند . جنس این نوع از لوله ها از فولاد نرم است و برای جلوگیری از زنگ زدگی آن را با روی پوشش می دهند.

 لوله برق فولادی مشکی  نسبت به اسید حساسیت بالایی دارند و هر اسیدی که برا چدن مضر باشد می تواند به این لوله نیز آسیب برساند .

  • لوله های گالوانیزه فولادی مشکی در مقابله با آب هیچ مشکلی ندارند و حتی مجاورت با آب می تواند باعث سختی بیشتر آنها شود.

جهت خرید و استعلام قیمت لوله های فولادی مشکی ، با کارشناسان گروه تولیدی اوپایپ سمنان ، تماس بگیرید و از مشاوره رایگان قبل از خرید بهره مند شوید.

اوج کیفیت ،اطمینان و خدمات به موقع مشتریان ،  هدف و انگیزه اصلی گروه تولیدی اوپایپ می باشد.

پس همین حالا از طریق لینک تماس ، با ما در ارتباط باشید.

لوله فولادی برق

لوله فولادی برق

 

 

اتصالات لوله برق pvc