ارسال به سراسر ایران مشاوره رایگان قبل از خرید
دارای گواهینامه های معتبر بین المللی تاییدیه مرکزتحقیقات راه مسکن و شهرسازی
همین حالا تماس بگیرید
09127175721
قوطی کلید نسوز

قوطی کلید طوسی نسوز عمق دار pvc

قوطی کلید طوسی نسوز عمق دار اوپایپ اوج گستر سمنان . بطور کلی قوطی کلید تنوع زیادی دارد که با توجه به نوع کاربردی که دارد، در ابعاد و طرح­های مختلفی ساخته شده­ اند.

عمده کاربرد این نوع تجهیزات، در سیستم­های محافظتی و مدیریت انواع سیم و کابل می باشد.

برای نمایش لیست قیمت قوطی کلید نسوز کلیک کنید

 

»» خرید لوله برق 

 

قوطی کلید از نفوذ گرد و غبار مصالح ساختمانی به داخل سیم ­کشی توکار ساختمان (سیم­ها و اجزای به کار رفته در دیوارها) با ایجاد یک فاصله­ ی مناسب و استاندارد بین کلیدها و پریزها جلوگیری می کند.

همچنین به سیستم برق­کشی توکار ساختمان و افزایش کیفیت سیم­کشی کمک ویژه ای می کند بنابرین طول عمر و دوام برق­کشی توکار ساختمان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا میکند.

قوطی کلید طوسی نسوز اوپایپ گروه تولیدی اوج گستر سمنان  قابلیت نصب بر روی سطوح مختلف را به آسانی مهیا می کند . بعد از نصب قوطی کلید و پریز برق اوپایپ گروه تولیدی اوج گستر سمنان  و انجام سیم کشی ساختمان ، کلید و پریزهای برق نصب می‌شوند ، به این صورت که گیره‌های نگهدارنده آنها در داخل قوطی نصب شده محکم می‌شوند و به دیوار ساختمان متصل می گردند.

قوطی کلید با نام های دیگری نظیر قوطی توکار کلید و پریز، قوطی دیوار گچی، قوطی پلاستیکی کلید و پریز، قوطی کنافی هم شناخته می شوند و با سایزهای مختلف و استانداردهای گوناگونی در بازار عرضه می شوند. به طور کلی این قوطی کلید ها از لحاظ استاندارد به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.

عمده کاربرد این نوع تجهیزات، در سیستم­های محافظتی و مدیریت انواع سیم و کابل می باشد.

اوج کیفیت ،اطمینان و خدمات به موقع جهت رضایت شما سروران گرامی هدف و انگیزه اصلی گروه تولیدی اوپایپ در راه ساخت و ابادانی کشور عزیزمان می باشد.

قیمت قوطی کلید

قیمت قوطی کلید اوج گستر سمنان

تولید،تامین،عرضه و فروش لوله برق  با علامت اســتاندارد داری کــد ده رقمی و اتــصـالات  یو پی وی سی(خم گرم و خم سرد ) ، پی وی سی ، پلی تیلن ، لوله های فولادی (گالوانیزه گرم و سرد ) و همچنین سینی کابل و متعلقات مهیا کند

  • چنانچه قصد خرید لوله خم سرد را دارد ، روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحۀ مربوطه هدایت شوید.

خرید لوله خم سرد

لوله خم سرد 

»» انواع قوطی کلید و پریز برق