ارسال به سراسر ایران مشاوره رایگان قبل از خرید
دارای گواهینامه های معتبر بین المللی تاییدیه مرکزتحقیقات راه مسکن و شهرسازی
همین حالا تماس بگیرید
09127175721

کد استاندارد لوله برق

خرید لوله برق با کد استاندارد

کد استاندارد لوله برق ،  از طریق ارسال پیامک کد استاندرد ۱۰ رقمی روی لوله های اوپایپ اوج گستر سمنان  (به جز code ، تاریخ و ساعت تولید ، برند و قطر لوله هم روی آن چاپ شده است ) به شماره ی ۱۰۰۰۱۵۱۷ می توان از اصالت کالای دریافتی مطمئن شد .

 

خرید لوله برق با کد استاندارد

لوله برق با کد استاندارد
جهت خرید لوله برق با کد استاندارد به قیمت کارخانه همین حالا با شمارۀ ۰۹۱۲۷۱۷۵۷۲۱ تماس بگیرید.

 

 

»» خرید لوله برق 

امروزه در بیشتر مناطق شهری ایران مثال مناطق ۲۲ گانه شهر تهران سازندگان واحد های مسکونی ملزم به استفاده از لوله های PVC استاندارد هستند .

بعد از استعلام کد پیامکی باید از طرف سازمان استاندارد تمامی مشخصات روی لوله های اوپایپ اوج گستر سمنان  به خط مشترک مورد نظر ارسال شو

standard code  در لوله های برق به عنوان IEC 61386-1 شناخته می‌شود. این standard برای لوله‌های حفاظتی برای انتقال و توزیع سیستم‌های برق در برابر شرایط مختلف محیطی و مکانیکی تعیین شده است.

کاربردهای اصلی standard code لوله برق شامل:

۱. اطمینان از کیفیت و استاندارد محصول: این کد استاندارد به تهیه‌کنندگان و کاربران اطمینان می‌دهد که لوله‌های برق تولید شده مطابق با استانداردهای لازم هستند.

۲. افزایش ایمنی: استفاده از لوله‌های برقی استاندارد، ایمنی در انتقال و توزیع برق را افزایش می‌دهد و از حوادث ناشی از خرابی تجهیزات جلوگیری می‌کند.

۳. بهبود کارایی: لوله‌های برق استاندارد باعث بهبود کارایی و عملکرد سیستم‌های برق می‌شوند و از از دست دادن انرژی جلوگیری می‌کنند.