ارسال به سراسر ایران مشاوره رایگان قبل از خرید
دارای گواهینامه های معتبر بین المللی تاییدیه مرکزتحقیقات راه مسکن و شهرسازی
همین حالا تماس بگیرید
09127175721
انواع لوله برق

انواع لوله برق خم سرد upvc

 انواع لوله برق خم سرد upvc . لوله های خم سرد UPVC اوپایپ اوج گستر سمنان ، بر اساس استانداردهای تعریف شده و بدون هیچگونه افزودنی غیر مجاز تولید می گردد.

چنانچه هنوز نمیدانید UPVC چیست ؟ روی اینجا کلیک کنید. 

نکته: بسیاری از مصرف کنندگان کالای برق براین باوراند که لوله پی وی سی و یو پی وی سی (pvc & upvc) از یک نوع می باشند. در حالی که این تفکر کاملا اشتباه بوده و تیپ تولیدی این دو نوع بسیار متفاوت می باشد!

در هنگام برقکشی ساختمان بدون استفاده از زانو و بدون متوقف کردن عملیات لوله گذاری، این محصول را در زوایای مختلف میتوان خم نمود و این لوله ها در اثر تکان های شدید و ضربه های احتمالی دچار شکستگی نخواهد شد.

در هنگام فرآیند تولید این لوله ها (اکستروژن) مواد اولیه خالص به همراه افزودنی های مجاز و بدون استفاده از کربن،  تولید می گردند.

شما در استفاده از این لوله، در ابتدا شاید هزینه بیشتری پرداخت نمایید، ولی در پایان کار، با صفر شدن ضایعات احتمالی، هم لوله با کیفیت درجه یک استفاده نموده اید و هم از نظر اقتصادی یک کار مقرون به صرفه انجام داده اید.

»» خرید لوله برق 

انواع لوله برق خم سرد upvc

لوله های برق دارای طیف گسترده ای از انواع مختلف نیز می باشند. که با توجه به نیاز و محیط سازه ساختمانی استفاده از آن متفاوت است. این کالای برقی به منظور ایجاد کانال برای انتقال سیم و کابل و محافظت از آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر بخواهیم لوله های برق را از نظر جنس و کاربرد تقسیم بندی کنیم؛ می توان گفت که شامل مواردی چون لوله برق خم سرد و خم گرم پی وی سی (pvc و upvc)، گالوانیزه یا فلزی، لوله خرطومی نسوز و فلکسی، پلی آمید و پلی اتیلن نیز می باشند.

بطور مثال از مدل گالوانیزه و یا فلزی در محیط های سخت و فرسایشی مانند کارگاههای صنعتی، سوله ها، پارکینگ ها و … استفاده بیشتری به عمل می آید.

  • چنانچه قصد خرید لوله خم سرد را دارد ، روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحۀ مربوطه هدایت شوید.

لوله خم سرد 

»» نوشته های دیگر ما را صفحۀ بلاگ مطالعه کنید.