ارسال به سراسر ایران مشاوره رایگان قبل از خرید
دارای گواهینامه های معتبر بین المللی تاییدیه مرکزتحقیقات راه مسکن و شهرسازی
همین حالا تماس بگیرید
09127175721
انواع لوله خرطومی و فلکسیبل

انواع لوله خرطومی و فلکسیبل

انواع لوله خرطومی و لوله فلکسیبل گروه تولیدی اوپایپ سمنان 

 

  • لوله خرطومی پلی آمید

این لوله‌ها از جنس پلی آمید می‌باشند که علاوه برانعطاف پذیری بالا و چرخش به همه جهات دارای مقاومت زیاد در برابر حرارت، نور و تابش آفتاب می‌باشند. همچنین دارای سایز‌های ۱۱، ۱۳، ۱۶ با طول ۱۲ متر تا ۱۵ متر در بازار تولید  وبه فروش می‌رسند.

 

  • لوله فلکسیبل هوا

از لوله فلکسیبل هوا در مواردی که نیاز به تخلیه فشار و هوا دارند استفاده می‌شود، مانند سیستمهای گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات صنعتی و صنایع پزشکی. این لوله‌ها یکی از روش‌های تضمین کیفیت هوا در محیط‌های داخلی و راندمان حرارتی هستند و همچنین به وسیله بست فلزی یا بست عایق دار نصب می‌شوند.

 

  • لوله خرطومی شیاردار

این نوع از لوله های فلکسیبل دارای تحمل دمایی بالایی بین منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۱۵۰ درجه سانتیگراد هستند و  در برابر مواد شیمیایی، شعله و له شدگی مقاوم هستند و بیشتر در صنعت خودرو‌سازی برای موتور خودرو‌ها، قطارهای برون شهری و مترو استفاده می‌شود.

  • لوله خرطومی تابلویی

این کانال‌ها عموما در مکان‌هایی قرارمی‌گیرند که در معرض نور مستقیم خورشید نیستند و برای استفاده در تابلو برق پلاستیکی رایج هستند. جنس این نوع از لوله‌ فلکسیبل پلی اتیلن ۱۰۰% خالص بدون مواد افزودنی می‌باشد و از ویژگی‌های این لوله می‌توان به انعطاف پذیری بالا و محافظ در برابر نفوذ گرد و غبار اشاره کرد. نام‌های دیگر این محصول لوله خرطومی نرم و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی می‌باشد.

  • لوله فلکسی ضد انفجار

لوله فلکسیبل هوا دارای انواع مختلفی می‌باشد که یکی از انواع آن لوله فلکسیبل ضد انفجار است از این لوله‌ها به دلیل مواد موجود در بافتشان که انواع فشار‌های ناشی از انفجار را تحمل می‌کنند در محیط‌هایی مانند پتروشیمی و یا کارخانه‌های تولیدی صنعتی استفاده می‌کنند.

  • لوله فلکسیبل برزنتی

یکی از قدیمی‌ترین انواع لوله خرطومی لوله فلکسیبل برزنتی می‌باشد. این لوله‌ها از یک لایه آلومینیوم و یک لایه برزنت تشکیل شده‌اند که بین آن‌ها پلی استر قرار دارد همچنین قابلیت کششی زیاد و استحکام بالا دارد.

  • لوله فلکسیبل کمبی

این نوع لوله فلکسیبل از ۳ لایه آلومینیوم در لایه‌های بیرونی و همچنین یک لایه پلی استر در لایه میانی تشکیل شده است. از این نوع لوله در سیستم ‌های مکش و دمنده به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و شعله استفاده می‌شود.

  • لوله فلکسیبل عایقی IFD

لوله فلکسیبل عایقی IFD مانند کمبی از سه لایه تشکیل شده است که دو لایه بیرونی آن از جنس آلومینیوم و لایه درونی آن پلی استر می‌باشد. این لایه درونی مانند یک عایق حرارتی و صوتی عمل می‌کند.

لوله خرطومی و فلکسیبل مشاهده قیمت لوله فلکسیبل 

»» قیمت و خرید لوله خرطومی اوپایپ سمنان (قیمت رقابتی) 

»» خرید لوله برق