ارسال به سراسر ایران مشاوره رایگان قبل از خرید
دارای گواهینامه های معتبر بین المللی تاییدیه مرکزتحقیقات راه مسکن و شهرسازی
همین حالا تماس بگیرید
09127175721
فنر خم لوله برق

فنر خم لوله برق چیست ؟

فنر خم کن لوله برق یکی از ابزارهای مهم در صنعت لوله کشی برق ساختمان است. سیم کشی یکی از مراحل مهم در صنعت ساختمان سازی می باشد ، و باید به بهترین نحو انجام گردد بنابراین لوله های برق که نقش محافظت از سیم و کابل های موجود در ساختمان را دارند باید با دقت جایگزین و نصب شوند.

خرید فنر لوله برق 

فنرخم لوله برق به قیمت کارخانه *** (برای خرید فنرخم لوله برق به قیمت کارخانه  اینجا  کلیک کنید )

»» خرید لوله برق 

یکی از ابزارهای پرکاربرد در این زمینه فنر خم سرد و خم گرم  لوله های برق اوپایپ گروه تولیدی اوج گستر سمنان می باشند . فنر فلزی مورد استفاده در لوله های برق خم سرد و خم گرم جهت خم کردن لوله  ازجنس  مفتول فولاد ضد زنگ لعابدار ساخته شده که مقاومت محصول را به شدت افزایش داده است. علت استفاده از آن،  استفاده کمتر از اتصالات لوله برق و صرفه جویی در هزینه ها می باشد. این فنر محصولی است که با استفاده از مفتول فنری شکل لعابدار در سایزبندی مشابه با لوله های برق ساختمان طراحی و تولید می شود. کاربرد اصلی این محصول خم کردن انواع لوله برق است.

مزیت‌های مهم استفاده از آن :

مهم‌ترین مزیت استفاده از فنر خم لوله این است که فنر زنی و سیم کشی در خم‌هایی که با دست ساخته می‌شود بسیار راحت‌تر باشد ، در این حالت خیلی کم اتفاق خواهد افتاد که فنر سیم کشی در داخل لوله ها گیر کند،  اتفاقی که درصورت استفاده از زانوهای برق به وفور رخ می‌دهد.

خرید فنر لوله برق سایز ۱۳  (به قیمت کارخانه***)

خرید فنر لوله برق سایز ۱۶  (به قیمت کارخانه***)

مزیت دوم صرفه جویی در هزینه می باشد. با خرید و استفاده از آن دیگر نیازی به خرید انواع زانو برق و بوشن نیست و به مقدار قابل توجهی در هزینه‌های اجرای سیستم برق ساختمان صرفه جویی می شود در ادامۀ این موضوع بهتر است به این مزیت هم اشاره کنیم که با توجه به این موضوع که در صورت استفاده از فنر خم لوله برق اوپایپ گروه تولیدی اوج گستر سمنان تعداد اتصالات نصف می‌شود، پس امکان جدا شدن لوله‌ها از یکدیگر و امکان ورود نم و رطوبت به داخل لوله‌ها هم کمتر خواهد شد. همچنین با استفاده از این محصولات بر خلاف انواع زانو برق ، دیگر نیازی به استفاده از نوار چسب برق هم نیست.

فنر خم کن لوله برق تولید شده در گروه تولیدی اوپایپ(لوله اوج گستر سمنان )به طول یک متر و از نوع سخت شده بادوام است.

لوله های برق نسوز اوپایپ گروه تولیدی اوج گستر سمنان در دو نوع لوله خم سرد و لوله خم گرم تولید میشود، ، جهت خم کردن این نوع از لوله برق، باید از وسیله ای به نام فنر خم کن استفاده کنید.

جهت خم کاری لوله برق نسوز، این فنر در داخل لوله خم سرد و یا لوله خم گرم قرار گرفته و باعث عدم دفرمه شدن لوله میگردد، لازم به ذکر است که جنس آن خیلی مهم است، زیرا اگر از فلز مرغوب تهیه نشده باشد، بعد از چندین مرتبه خم کردن، دچار آسیب شده و در اصطلاح پله پله میشود و دیگر قابل استفاده نیست.
در مقاله های بعدی ، نحوه استفاده از فنر در لوله های خم گرم اوپایپ را منتشر خواهیم کرد. با اوپایپ ، لوله اوج گستر سمنان همراه باشید.

  • چنانچه قصد خرید لوله خم سرد را دارد ، روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحۀ مربوطه هدایت شوید.

لوله خم سرد 

فنر مشکی معمولی اوپایپ