ارسال به سراسر ایران مشاوره رایگان قبل از خرید
دارای گواهینامه های معتبر بین المللی تاییدیه مرکزتحقیقات راه مسکن و شهرسازی
همین حالا تماس بگیرید
09127175721
لوله خم گرم 1900

لوله خم گرم ۱۹۰۰ گرمی استاندارد (قوی)

لوله خم گرم ۱۹۰۰ گرمی استاندارد قوی اوپایپ اوج گستر سمنان  مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و فرسایش دارد.

نصب این گونه از لوله ها بسیار آسان است و می توان آن را به جای لوله های پلی آمید ساختمان جایگزین کرد.

قیمت لوله برقی خم گرم یو پی وی سی اوپایپ سمنان نسبت به نوع لوله خم سرد کمتر بوده و استفاده از می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در اجرای پروژه های ساختمانی شود.

جهت نمایش لیست کامل لوله های خم گرم اوپایپ اوج گستر سمنان بر روی لینک  »» خرید لوله برق    زیر کلیک کنید.

 

»» خرید لوله برق 

 

 دانلود لیست قیمت لوله های خم گرم اوپایپ اوج گستر سمنان 

 

عمر لوله خم گرم ۱۹۰۰ گرمی اوپایپ اوج گستر سمنان بسیار بالا است. لوله‌های برق خم گرم می توانند در مقابل شرایط جوی بسیار مقاوم باشند؛ به گونه ای که می تواند در دمای ۶۰ – درجه و ۸۰ + درجه هم تحمل کند. حتی تابش نور مستقیم خورشید هم نمی تواند، این لوله ها را خراب کند. مقدار جذب رطوبت در این لوله ها تقریبا صفر می باشد.

جهت اتصال لوله های برقی خم گرم یو پی وی سی اوپایپ سمنان  ، از زانو و بوشن استفاده می شود و بطور کلی این نوع از لوله ها،  لوله های شکننده ای هستند و اگر در قسمتی از ساختمان مخصوصا کف ساختمان استفاده شوند حتما بایستی روی آن ها با مصالح کافی و مناسب پوشیده و مقاوم شود وگرنه حتی زیر پا هم امکان شکستن آن ها وجود دارد.

گروه تولیدی اوپایپ (لوله اوج گستر سمنان) با پشتوانه بردانش و تجربه کارشناسان متعهد و متخصص توانسته است محصولاتی با کیفیت عالی و مطابق با آخرین  استانداردهای روز دنیا و همچنین نیاز شما  مشتریان گرامی در صنعت برق: تولید،تامین،عرضه و فروش لوله برق  با علامت اســتاندارد داری کــد ده رقمی و اتــصـالات  یو پی وی سی(خم گرم و خم سرد ) ، پی وی سی ، پلی تیلن ، لوله های فولادی (گالوانیزه گرم و سرد ) و همچنین سینی کابل و متعلقات مهیا کند.

اوج کیفیت ،اطمینان و خدمات به موقع جهت رضایت شما سروران گرامی هدف و انگیزه اصلی گروه تولیدی اوپایپ در راه ساخت و ابادانی کشور عزیزمان می باشد.

لوله اوج گستر سمنان امادگی قبول هرگونه پشنهاد ،همکاری و انجام پروژه در زمینه تامین محصولات ذکر شده  برای  شما عزیزان را در سراسر کشور دارد.

جهت هرگونه مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما