ارسال به سراسر ایران مشاوره رایگان قبل از خرید
دارای گواهینامه های معتبر بین المللی تاییدیه مرکزتحقیقات راه مسکن و شهرسازی
همین حالا تماس بگیرید
09127175721
لوله خم گرم 1900

لوله خم گرم ۹۰۰ گرمی استاندارد (نیمه قوی)

لوله خم گرم ۹۰۰ گرمی استاندارد یو پی وی سی اوپایپ اوج گستر سمنان از نوع لوله های نسوز می باشد. به دلیل استفاده از ماده پی وی سی در لوله‌های برق خم گرم می توان با حرارت و با استفاده از فنر مخصوص و کمی فشار به  آنها حالت داد،

لوله خم گرم ۹۰۰ گرمی استاندارد با گرم شدن به آسانی خم می شود، و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. با گرم شدن لوله می توان آن را به شکل دلخواه خم کرد و به آن حالت داد، ابتدا باید فنر مخصوص را وارد لوله نموه و به مقدار مناسب به آن ها حرارت داد و بعد لوله ها را خم کرد.

لوله برق خم گرم را می توان برای بسیاری از کارها مانند انتقال کابل های مخابراتی، عایق کردن الکتریکی، آبیاری زمین های کشاورزی از نوع بدون فشار و تحت فشار، سیستم منتقل کردن آب های شهری و لوله های برق کشی ساختمان استفاده کرد.

لوله برق خم گرم مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و فرسایش دارد. نصب لوله برق خم گرم بسیار آسان است و می توان آن را به جای لوله های پلی آمید ساختمان جایگزین کرد.

عمر لوله‌های برق خم گرم بسیار بالا است. لوله‌های برق خم گرم می توانند در مقابل شرایط جوی بسیار مقاوم باشند؛ به گونه ای که می تواند در دمای ۶۰ – درجه و ۸۰ + درجه هم تحمل کند. حتی تابش نور مستقیم خورشید هم نمی تواند، این لوله ها را خراب کند. مقدار جذب رطوبت در این لوله ها تقریبا صفر می باشد.

قیمت لوله برقی خم گرم یو پی وی سی اوپایپ سمنان نسبت به نوع لوله خم سرد کمتر بوده و استفاده از می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در اجرای پروژه های ساختمانی شود.

  • چنانچه قصد خرید لوله خم سرد را دارد ، روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحۀ مربوطه هدایت شوید.

لوله خم سرد